dimarts, 21 d’octubre del 2008

Dia 1!!

Com quasi tot el que fem la majoria d'humans en aquesta vida si ens paréssim a pensar, no se perquè he creat aquest blog. La veritat es que no crec que li interessi a massa gent el que jo pugui fer ho dir, però ..... De moment si que puc recordar els meus inicis llunyans, deu fer 4 anys en tot això del Btt a mans del meu amic "Eloi" que em va obligar a començar junt amb en J.Camproy ja retirat.
I com jo, de seguida que vaig començar a trobar-li el gustillu, vaig anar a buscar els meus socis de fa temps. Amb ells he assolit les fites Btteras i EMPRESARIALS mes important, o per culpa d’ells (100 de les guilleries), Selenikes, Intents de Bons Homes i Cerdanya amb btt, les Gósol Berga, i ara que els nostres camins han divergit en gran part de la temporada, ja que jo soc Endureru i ells son dos bons peregrins, els hi tinc un record:


per el pobre Heintz que ve amb nosaltres perquè se mare no el volia de lo lleig que es, amb el seu caguru rosa, i el culot del reves.
i el pobre condromalacic Titez, nomes cal veure la posicio dels genolls, “acompanyem-lo en el sentiment, es tan jove....

I aqui els tres socis, despres d'una dura JORNADA laboral, sobretot laboral.



Dit aixo, avui no se ni quin dia es inauguro el meu blog.

R. Sergiktt

2 comentaris:

sicsu71 ha dit...

Ara ja se perque els varen fer fora de Sant Celoni a aquest parell!!!

Sergiktt ha dit...

JAJA, ja veus pobres....
Per cert explicals-hi com fer comentaris als blogs, que per fer-me el comentari em van trucar, i no m'han deixat misatge amb la il.lusio que fa!!
Ens veiem.