dimecres, 11 de febrer del 2009

Amb els ENDUREPICS a l'Atmetlla !!!!

A l’acabar de Burriac a Mataró, amb els Freemaresme, vaig veure que anava molt d’hora cap a casa i no volia espantar la kitty arribant abans de les 2 de la tarda, i tal com havíem parlat amb en Sergio Diaz (Razzmatazz al foro) vaig trucar-lo per saber si encara estaven a l’Atmetlla, al descens que jo coneixia amb el nom de bigues i riells, vaig pensar d’anar-hi a fer una baixada, ja que no hi havia anat mai, i me’n havien parlat molt be.
Vaig arribar a dalt del descens amb els Endurepics a la 1:15 aprox. Hi al arribar amb molt bon criteri em van avisar de que ja havien baixat dues vegades, i que començaven a gravar, jo em vaig alegrar de la noticia, ja que soc un fan dels seus vídeos ( http://endurepic.blogspot.com/ ), al preguntar-li al Robert Moix, per quan tardaríem va fer un escarafall, però no va dir exactament res ;D Aquí podria haver sospitat JIJI, però com a fan no em vaig adonar de res, doncs be desprès de gravar durant uns 800 metres dels 3 o 4 kilòmetres que fa el descens amb dues càmeres, diferents enquadres per cada seqüència o zona, i d’estar veient la seva forma de “treballar” durant una llarga estona, escoltant paraules com “fotaje” “epicidad” , com funcionen tots a una ordre del director amb precisió, però cada “actor” aportant las seves idees, amb frescura i vehemència, on es veu que els hi agrada i que o han fet mes vegades i també veien el pobre Rafa Rico patint per mi, em va dir amb 2 hores que vaig estar amb ells unes 10 vegades “Te abures, no?”,o mentre en Robert abduït per la feina ni es fixava que jo estava destorbant per allà enmig, vaig veure que tot i que fent-ho a partir de les 8 del mati hagués estat per mi una experiència IMPRESCINDIBLE, a partir de les 4 vaig començar a veure clar els papers del meu divorci, tots els que la coneixeu sabeu que la kitty te moltissima paciència, però jo se per experiència que no es il·limitada, i vaig decidir escapar-me cagant llets, ja que suposo que encara i deuen estar gravant “fotaje” :DVoldria repetir un altre dia, però jo de 8 a 2, desprès guillu i els deixaré allà enfeinats!! Gracies al Rafa, que crec que fins que vaig marxar no va estar tranquil, el veia patir per mi, sense motiu, ja que estava allà perquè volia, però li agraeixo igualment, al Sergio per convidar-me, al gran Robert per deixar-me veure com treballa, en resum als Endurepics i ja tinc ganes de veure el vídeo!!!
Ens veiem.
Sergiktt.


Germans Rico a la camera.

Sergio gravant al Robert Moix

Rafa gravant al seu germa.
El reporter Sergi en acció

En Rafa fent-me un primer pla

Pero esto que es? Rollo Matias Prats

Rafa camera 1, Robert camera 2 i Sergio el pilot, o no!!

En Rafa gravant les explicacions del director.

Robert Moix (Director) acava de gravar una pasada del rafa.

Ara el Rafa torna a gravar, Robert moix al peralte!!

Mirada a la camera d'en Robert, de fet el que va gravar quasi tot
va ser ell, pero jo baixava amb en Rafa, per aixo surt ell sempre
gravant, ja que ell grava la pasada del director, quina responsavilitat.

9 comentaris:

Devil- ha dit...

jajaja... aun tenias ganas de mas? Luego no digas que te entretuvimos XDDD
Ahora mismo me meto en la pagina de esta gente, tiene muy buena pinta. El Llorenç tiene un amigo "Director" que le dijo que un dia nos gravaria ;)

Rafa Rico ha dit...

Tienes mucha paciencia! Te prometemos que si nos invitas al bike park Sansa o nos llevas al DH de Llinars no nos llevamos ni movil con camara!

Sergiktt ha dit...

Abel, son menos oscuros que tu, pero muy buena gente, y hacen unos videos muy guapos, y lo de parar en las zonas lo tienen superasumido!!! ;D

Rafa, quando querais, ya he visto en el foro que me tomas la palabra, tu mismo....

Robert Moix ha dit...

Ostres Sergi, gran escrit al teu blog. La veritat és que ens ho passem de conya, baixant, gravant o fent el que sigui. Jo tb vull que ens ensenyis els dh's q coneixes.

Ah, i no em diguis director, que aqui directors i actors ho som tots ;-)

Enga canya a l'Spicy!!

Sergi Díaz ha dit...

Ei Sergi, tinc moltes ganes de poder sortir amb tu en una ruta de veritat! Prometem no fer fotos :D

Una abraçada company i moltes gràcies per les fotos.. que tant grabar i no vam fer fotos del despliegue xD

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Sergiktt ha dit...

He borrat el comentari de la kitty, que ara tornara a fer perque no l'havia signat i m'ho ha demanat.
:-D
Ens veiem
Sergiktt

Anònim ha dit...

Sort que ja el conec, perquè és l’únic que creu que de Sant Celoni a Granollers amb 10 minuts ja arriba, amb això vull dir que quant em va dir que desprès de Mataró anava cap a Bigues ja vaig veure que els canalons de dinar serien per berenar.
Kitty, ara sí!

Sergiktt ha dit...

Epics ja sabeu, que quan volgueu sortim, i podeu portar cameres, que jo no soc gens estresat, aixo si cap a les 3 de la tarda, normalment m'agrada arribar a casa, pero aquesta hora dona temps de fer moltes fotos o videos, de fet, jo quasi sempre paro a gravar i a tirar fotos!!!
Ens veiem
Sergiktt