diumenge, 26 de desembre del 2010

Escabetxina Secreta!!!



De totes les edicions de la nostra sortida, la famosa secreta, aquesta sens dubte ha estat la mes rara, i amb aixo no vull pas dir que no m'ho hagui passat molt be, que no hagui tingut aquella sensacio d'estar just on volia i amb qui volia!! o millor dit amb qui em volien!! XDDD
Pero una mica menys de torpesa per la meva part i menys mala sort per l'Armand, s'hauria agrait!!!
Si ja costava reclutar carn de cano per aquesta sortida, el video d'avui, acabara de fer decidir als indecisos, potser la bici de l'Armand es va començar a esquerdar al Rocacorba, a Collserola, a les SIR's o on volguem imaginar, ningu n'esta segur... on si que sabem segur que ha començat a notar el mal funcionament de la mateixa i ha vist l'esquerda a estat a mitja secreta!! Apart el ja conegut palillo avui s'ha cobrat la seva primera victima, pero nomes ha estat mecanica... la meva roda, i si la garantia l'hi cobreix sense problemes a l'Armand el cuadre, d'aquesta sortida nomes ens quedaran grans i bons records!!!
Em inaugurat oficialment amb coca i un cafe amb llet calento, que jo he fet i portat, la nova zona "La de la Fletxa", de la qual em tingut que descongelar les fustes amb aigua del camel i rascar el gel i fang amb una fusta, per tal de poder-la fer el dia de l'inauguracio, la pobre Kitty que avui no tenia avituallament, l'hi ha tocat de venir a una trucada meva a fer assistencia i portarnos una roda davantera per mi i la DirtBag a L'Armand, per poder acabar la ruta, pero en general, tot be!!! "Alguna" caigudeta, pero chapa i pintura o n'hi aixo...
;-)

Millor veieu la resta en el video.

Ens veiem.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Quina raó que tens!
Malgrat la desfeta del basculant,m'ho he passat molt bé i repetiré quan pugui...que encara em queda molta feina pendent.
En tornar a casa em vaig trobar caravana per entrar a Barna.Es va fer tard i la rebuda a casa va ser comparable a un afusellament...però va valer la pena

Anònim ha dit...

Mooolt bó el video!!
Per cert,a veure si fas un mega i m'el passes,que no el puc baixar del Vimeo...

Salut a tots!

Armand.

Sergiktt ha dit...

Ostia Armand, quin mal dia XDDD Espero que la cosa s'et vagui posant millor a casa XDDD
El video el tinc Bloquejat, ara el desbloquejo i el podras baixar!!!
I l'ho de la feina, ja saps on som...

;-)

Ens veiem.

Santi ha dit...

quina escabetxina!! d'un i do lo guapo que a quedat el video i lo maca que es la zona.
A veure quan ens convides a venir ara que començo a sortir algun dia ;-)

Sergiktt ha dit...

Ostia Santi!!! el meu Blog, no el segueixo ni jo!! XDDDD
Ja ho comentarem personalment, pero la teva visita es sempre benvinguda!!! Ja ho saps!!!
Ens veiem.