diumenge, 7 de desembre del 2008

Descobrim el McAuto!!!!

Diumenge 7 de desembre del 2008, ahir a la nit sense cap plan, cap quedada endurera per sort no vaig poder acceptar la oferta d’en Jaume d’anar a Aiguafreda amb els Trenca, ja que m’agues mort en l’intent. Parlo amb en David, i decidim fer la volta de les tres baixades davideras d’olzinelles, per trobar alternatives i petites modificacions per arrodonir un circuit que a mi ja m’encanta (el volem endurir un pel). Quedem davant de can David, i just quan arribem, apareix en Carles amb la seva flamant Zesty que casualment, amb el seu amic Joan un cabroncete, que diu que fa no se quan que no toca la bici, però m’han deixat tirat pujant (que tampoc es massa difícil), venien justament a intentar trobar la Davidada (així li dic a la ruta, perquè la descobert i treballat en David al 100%). Doncs be, em pujat fins a can poliva, i em fet les ultimes tres baixades, les mes llargues, ha estat molt be, amb uns quants accidents sense conseqüències, en Joan a començat una mica acollonit per el temps que feia que no baixava (Dit per ell), però s’ha anat animant i ha acabat baixant com un mestre, en Carles en la seva línea, es un crac, i en David amb els ulls tancats, ja que la fet 100 vegades, com sempre un plaer roda amb algun trenca (per mi ja una costum ;) i espero anar coincidint amb en Joan, un paio molt trempat, al David cal agrair-li la feina, a mi es una ruta que m’encanta, i que m’evita tenir d’anar tan sovint a Llinars o a fer la Prehistòrica (Que jo en se d’uns que la fan la setmana que ve), la setmana que ve crec que faré el senglar i el Ventura amb els Fun&Nyam.
Fins aviat.
Sergiktt

Video oficial: http://www.youtube.com/watch?v=34KuECnXiZM


Paradeta per comentaris, primer pla d'en Joan mcdonals.

Em David l'artista!!

En Joan afrontan una zona

En Carles amb en Joan al darrera.


L'Excursio amb en Bona i la Eli:

Aprofitant l'atac de curiositat d'en Joan Bonamusa, per un comentari d'en Joan "gallegu", sobre el Sansa Bike park, i el betadine, i aprofitant que en aquest blog no ha estat degudament presentat, avui poso una foto dels saltets vistos amb cara de por, per en Bona i el seu bóxer, i tirant d’archiu uns saltets meus amb la jeckyl.
Vinga...

Tro "Bona, Kira, Tro "Rodri"

Un Amstaff, es un Amstaff!!!
Pero si no vols tenir problemes amb la llei ...... ; )
La Eli pensant, "Si el cagat d'en Joan no si tira ...."

Ara me la miro per aqui ....

jijiji, ara per alla....

Quins records, la epoca de les pasareles.

La gran, la joya de la corona !!!

8 comentaris:

CARPY ha dit...

EEEEE aixo es ilegal sortides secretes de trencacames i fun&nyam i nosaltres patín a aiguafreda jeje

Joan ha dit...

Si home només faltaba que en Bona veiés el "sansa bike park" , aquest es capaç de fer-lo del revés amb 4x4!!!!!!

A vueure si el lies més sovint , encara que ja t'aviso en Joan ja deu somiar amb les pasarelas i aviat s'hi plantará amb la bici...que está molt sonatttt!!

Salut i pedals soci!!!!

XAVI NOVELL ha dit...

PERÒ SI AIXÒ SEMBLA LA RECTA D'HOSTALRIC!!!!!

Sergiktt ha dit...

Carpy, l'ilegal era en Carles, nosaltres estabem al nostre territori, la semana que be farem el senglar!! jeje.

Joan!! En Bona sa fet vell, ara ja no es lo que hera, amb el tema dels cotxes encara, pero amb la bici es una mica marieta, jajaja.

XAVI!! Si vols el 21 anem a una a Badalona, que no tinc ningu que m'acompanyi!! veuras si es mes facil o mes dificil que la recta d'Hostalric!!!

Anònim ha dit...

sergi no només ets un crac baixant pel mig del bosc sinó que també ets un crac fent blogs. Molt currat, me molat molt. Vaig disfrutar molt sobretot pujant jejeje.
salut i fins aviat
joan mcdonalds

Sergiktt ha dit...

Joan "McAuto" o "McDonald", vam quedar amb en David que aquella baixada es dira a partir del diumenge, la del McAuto!!! JAJAJA.
Jo tambe m'ho vaig pasar be pujant.
Cabrons em vau portar ofegat, comensare a fer algu entre setmana o qualsevol dia petu!!!
Ens veiem.
Serj.

Joan ha dit...

Sergi ojo amb en xavi que aquest es capaç d'anar a la de Badalona amb la de carretera!!!
Ques esta molt sonat ehh!!!!!

Ja he parlat amb en Sito , hem quedat que et trucaria a tú i en masdi per anar a fer una ruta a petit comité , ok ??

Així podrem coneixens d'una vegada i compartir les fabuloses trialeras!!

Sergiktt ha dit...

Joan, cap problema, pero realment fareu una exibicio tu i en Sito, que nosaltres nomes som endurerus!!! Pero SI SI!! ens veiem d'una Puta vegada, i en Sito torna!!! Buff... S'ens gira feina MASDI.
Ens veiem.
Sergiktt.

Per cert en Novell s'esta fent vell ;D jajaja. nomes fa cursetes de 600 i pico de kilometres i prou!