dilluns, 15 de desembre del 2008

Trencacames i Fun&Nyam al SENGLAR!!!

El Video mireu-lo si podeu amb alta definicion.
http://www.youtube.com/watch?v=reF6y6T5l90

Despres de molt dies de fer quilometres i quilometres amb solitari o amb poca companyia F&Ny, i despres d'una setmana de negociacions, aquest diumenge els Fun&Nyam m'han acompanyat a fer el senglar, territori prohibit o territori trencacames, que es el mateix (Si no, que li preguntin al de la moto de trial). A l'hora d'esmorzar, s'ha de reconeixer, que els Fun&Nyam estem a l'alçada, fins i tot bebem una mica mes de vi del que seria desitjable :D, vam pujar per la pujada de la endurada, vam menjar a Can quintana, on vam menjar desde butifarres, xai, morcilla fins a una careta de porc, per seguir pujant els 13 Riders i l'esther l'unica femina, fins la ja famosa entrada del senglar, la baixada es de les meves preferides junt amb la de les fustes i pedres de Navas, el "Moro" las "Zetas", m'encanta, te punts tecnics i dificils, sobretot els ullals, i algun escalonet, i te molt de "Flow: Facil, rapid i divertit", tambe te un parell de salts, un wallride i una pasarela, es un circuit que si et fas el 100% es molt complert, i d'un nivell endurero per tots els publics, on la diversio te la marca la velocitat, aquesta vegada amb moll no em vaig atrevir al wallride, pero estic content perque al final vaig obligar al Kulajy a tirar-se per un margue que ell no tenia previst :D , els Fun&Nyam i els trencacames, van baixar amb la fluidesa avitual, potser en Niko fins i tot va baixar de la pasarela amb massa fluidesa. el circuit moll cambiava pero no era massa dificil, exeptuan les pasareles de fusta i algunes arrels !!
Com ja em va semblar la primera vegada el Senglar una baixada 10, i la companyia dels Trenca i la santa paciencia per aguantar-nos molt bones.
Nomes dir: Jaume, Jordi ens veiem Diumenge ;D

Ens veiem. Sergiktt
Tots els maleantes reunits!!

De bon mati departin.

L'Esther arriba a l'esmorzar.

En el restaurant, els jefes calentanse al foc.

Ven esmorzat, arribant al senglar.

La ja entrada mitica del senglar!!

No tenim una punyetera foto del senglar, ja que jo gravava,
en David fotograf es va endescuidar la camera, i falten dues
D'en Kulajy, que es va quedar sense pila :D

5 comentaris:

CARPY ha dit...

SERGI tu com sempre a un bon nivell tant amb la cronica ,la botifarra i presionant al jordi jejeje .Apunta tambe que la resta de fun&nyan no es queden curts menjan ,pujan i baixan uns bons elemnets @10

Joan ha dit...

Amunt els porrons!!!!!!

Quina rutilla més guapa , et felicito per la cronica sergi , i per el blog també!!!

Ja he parlat amb en Sito per la ruta que farem el 27 , a tret el cap per el post fun&nyam de foromtb.com!!!!

Fins aviat!!

PD:Aquí dalt ara es la neu la protagonista , no para nano!!!

Anònim ha dit...

La veritat es que els fun@nyan estavem una mica "acollonits" per el famós senglar, però la veritat es que ens ho vam passar molt bé i no va ser tan difícil com ens pensavem, deixant apart els ullals del senglar.

Fins aviat.

Esther

CARPY ha dit...

Esther no se quina por si tots els fun&nyam teniu un bon nivell pujan i baixan menys en Sergi que ja no el convidarem mes perque sempre esta presionat al pobre Jordi jeje @10

Sergiktt ha dit...

jaja, s'em avia escapat aquest ultim comentari, en Kulajy ja deu estar acollonit, no em queda mili...
Ens veiem.