dijous, 15 de gener del 2009

PREHISTORICA 4 DE GENER 2009!!!

Aquest fi de setmana a tocat una prehistòrica Fun&Nyam de lo mes multitudinària, sempre que surto a fer la prehistòrica, m’he n’adono de com a evolucionat per mi el mon del Btt, una pedalada, la meva primera Prehistòrica, que em ve deixar sense aire, per aquelles èpoques parlo de fa 4 o 5 anys, jo amb la meva Jeckyl, les passava putes per seguir als meus amics rallierus, i encara que no renego del meu passat, em va obrir un mon nou al meu davant, aquelles pedres aquells corriols, m’han fet oblidar les “curses” de rally, les meves preferides per aquelles èpoques, i l’únic que actualment podria dir que no m’agrada massa de la bici, 30 o 40 km. De btt, sense cap exigència tècnica i anant a petar tota l’estona.... No soc gens tiquis mikis, m’agraden curses de llarg recorregut 100 km de btt com les guilleries o Selenika, rutes a passejar amb amics a descobrir corriols, anar amb en David a inventar salts, zones o corriols tècnics, sobretot les quedades endureres del foro, i aquest estiu fins i tot e fet carretera, i le disfrutat molt, però clarament e canviat les “Curses” de rally, una modalitat en la que no hagués durat massa en el mon de la bici, per l’Enduro, gracies a pedalades com la prehistòrica, si que es cert que he anat evolucionant, i ara ja no les trobo tècnicament un repte, però son recorreguts que son divertits per tots els nivells, i en els que disfruto molt amb els Fun&Nyam els altres culpables de la meva metamorfosi biker!! I aquest finde hi em estat, ara últimament estic molt liat i no tinc temps, però qualsevol dia penjaré els vídeos que vaig gravar.
Ens veiem.Sergiktt.

Video: http://www.vimeo.com/2838397 Es provisional, si pu el fare d'uns 20 minuts!!!

La tipica reunio!!
En David buscant una baixada per tirar fotos!!
Revisant les gravacions..
Ara entenc perque baixa tan lent!!!
Foto Onboard d'en David !!!
Anem circulant!!!
En Quicu fent un manual!!! ;D
NIKKO!!!!!!
La baixadeta d'en Trabalillu.
Foto feta per en Nachete amb el montseny nevat!!