dilluns, 16 de febrer del 2009

Els Senders de Navarcles

Avui m’ha tocat fer una pedalada organitzada, anomenada “els senders de Navarcles” de la qual en vaig sentir a parlar molt l’any passat, ja que els Fun&Nyam en van parlar meravelles quan la van fer l’any passat i en David ens a convençut a mi i a 6 intrèpids Trencacames per fer-la enguany, la sortida fa justícia a com es diu, la pedalada, es una pedalada dura, i tècnica tant de baixada, com sobretot de pujada, el 90% son corriols, molts d’ells semblen recent oberts, el que dona molt de mèrit a una organització per el meu gust molt bona, moltes indicacions, avituallaments complerts tot i que em arribat els últims per problemes mecànics, i a l’arribar a Navarcles, la botifarreta calenta que desprès de una dura jornada s’agraeix moltíssim!! El tipus de recorregut, mes que “L’Enduro” modern al que m’estic acostumant últimament, era tot el contrari, un recorregut “clàssic”, corriols sense massa perill, ja que no hi havia excessives inclinacions, no hi havia tallats, però si que eren corriols molt sinuosos, i que costaven de traçar en moltes ocasions les seves corbes tancades, ja siguin de pujada o baixada, el paradís del Enduro clàssic, I aquí es on he patit el acoso i derribo d’en Jaume desde darrera, que m’ha tornat la pressionada que diu que l’hi vaig fer a la ACCMIC, i m’ha forçat constantment a apurar i ja sabeu que sota pressió la cago molt, no em de lamentar cap lesió, tot i les diverses caigudes que em tingut, una llàstima que en Carles a tingut problemes mecànics, just quan havia fet quasi tota la pujada, i a tingut que tornar amb cotxe. Com sempre que surto amb els trenques, ha estat un dia de conya, espero que se’m apuntin a la Diferent i la Enduraid, però aquestes ja apretaran una mica mes ;D

Ens veiem.

Sergiktt.

Abans de començar, fent els comentaris!

En Jaume, jo a ell sempre l'hi faig fotos on estigui be ;-D

En Carles abans de fer pana.

Kulajy animat tot i no tenir fre davanter!!

En Rigodon, que no se com es diu ;-D

En David traçan una curva, que NOMES jo vaig fallar!!

La foto que em va fer el Cabr.n d'en Jaume.

L'Albert fent broma, anavem ultims, els dos xicots de vermell
tancavem cursa.

Aqui veiem que en Carles haura de plegar definitivament!!

En Jaume fent pasar la pena per la desgracia "ajena" ;-D

Les maquines dels Trenques i els F&Ny

L'Albert fent de les seves, el dia que vingui fort ens matara.

Jo demostran bones maneres, o no!!

Anònim ha dit...

Per aixo no vam coincidir, nosaltres vam sortir davant de tot una mica abans de la sortida de tothom per evitar fer cua, es el que te l'experiencia d'haver anat 6 anys a aquesta pedalada.
A les 11,30 h. ja estavam menjant la botifarra despres de 29 km.
Per mi aquest any ha estat la millor, altres anys hi havia mes pujada, em disfrutat molt als corriols.
Chippie

Devil- ha dit...

Esot haciendo un mini montaje de un salto que hizo el Rubi, este fin de semana. Llevaba mirandoselo un par de años y el "cabron" lo hizo este fin de semana, habia una tension en el ambiente y casi me pongo a llorar cuando lo hizo ;)

Joan ha dit...

Collons Sergi no pares nanu!!

El mes que ve ja estre per aquí i et buscaré de sota les pedres , o millor dit damunt d'elles!!!

Segueixo el teu Blog , tant les croniques com les fotos i videos estan molt currades.

Fins aviat Celoní!!

Sergiktt ha dit...

Chippie, aneu sempre estresats ;D nosaltres al contrari, ens vam esperar al final de tot, i vam fer un avituallament XL amb els trencacames, i a partir d'aqui sols, els ultims i sols, vam fer-ho tot tranquilament i sense cues.

Abel, quiero ver el salto ya!!! por cierto, este finde tenia previsto ir a badalona, pero creo que tendre un bonobici corto, por una comida familiar, si es asi, igual estoy en el pedraforca ;D

Joan, Quan vinguis, si vols estaras a les mateixes que jo, pero jo no soc tant descender, eh!!

Sergiktt ha dit...

Abel, aun no lo has colgado???

Bona cronica sergi,
La pedalada va estar força entretinguda, sobretot els ultims corriols i tant la spicy com el seu amo van rendir de maravella!!!

Adèu.

masdi.

Aqui tienes el video:

PD: Sino se ve, es porque lo estan codificando.

He cambiado el video :P

A disfrutar

Sergiktt ha dit...

Abel, el video definitivo muy guapo, zonas que no conozco :D el salto sin comentarios!!!

Masdi, la Ventana tambe va tenir un bon rendiment, va ser una bona ruta, pero petadora per l'estat de forma actual!!!

Jo_oN ha dit...

Collons recordava que tenies un bloc! L'acabo de trobar de pura casualitat per un Link a Corriolsèpics.

Jo estic amb en els Accmics. Tercer any que venia i el menys petador de tots i l'any amb més corriols. Perferte!!!

Ah! I digueu-me el què volgueu, però a mi aquests corriolets amb el puto flow em posen tonto... ;P

Salut Sergi!!! A veure quan ens portes als Santpolencs per els corriols del Montnegre Nord!!!

Sergiktt ha dit...

Jo no hi havia vingut mai, i per mi es una pedalada que m'agradaria per mes endavant, ja que al hivern pedalo tan poc que em va costar una mica, i els corriols eran mes per la jeckyl o la rigida que per la Spicy, pero de totes formes eren increibles i molt molt llargs!!!
El Blog, doncs mira es una manera de anar compartin amb gent que faig les sortides, informacio grafica i comentaris de sensacions ;D

I l'ho de venir a olzinellas, et vaig convidar unes quantes vegades, pero vas refusar totes educadament, jo pensava que no teniam prou flow ;-D quan vulguis, ara t'avisare, que en David sa currat una variant nova, i vindran els trencacames, ja t'avisare per aquell dia a veure si et quadra!!
Ens veiem

Jo_oN ha dit...

-"Ho vas refusar educadament..."-

Que cabroooon!!! (amb veu de Maragall de Polònia...)

Estaré al cas! Ara la Mariona ja és una mica més gran...

Per cert, us vau quedar amb la propaganda de la Transcorriols de Callús? Fa bona pinta...

ja et fare un privat ;D
No vaig veure la propaganda del callus, pero he de guardar els bonobicis llunyans, per la Diferent i l'Enduraid!! ;-D
Ens veiem.

Anònim ha dit...

olzinelles enduro 1-03-09.TRK index ibp 111,03 21,700 km si vols la resta de informacio o la grafica pasali el correu al de la botiga donda que hi ting que anar a buscar un enganxe cadena.BREDA