dimarts, 27 d’octubre del 2009

SUPER FREEMARESME!!!





Aquest cap de setmana he tornat a Mataro, amb els FreeMaresmes, que puc dir fantastic mati, en el que crec que potser ha estat el dia que m’he quedat mirant mes vegades de tots els que he vingut, en el que hi ha hagut dos pinyes bones, sobretot la de l’Abel p’avernosmatao!!!
Avui em anat cap a SuperMaresme, guiava en Santi, la cosa prometia ja que al tio s’el veia motivat, doncs apart del llarg descens amb Flow del final, em estat avui a unes 4 o 5 zones en les quals i ha hagut de tot, parets però "parets", una només l’ha fet en Ruby i l’altre en Ruby i l’Abel, Salts amb velocitat, aquí em lamentat la pinya sense consecuencies d’en Santi, Drops de totes les mides, una passarel·la XDDD, ja la veureu en el video!!! Zones trialeres molt interessants, un mati amb molts de reptes nous, i molts de pendents, on tots ens em deixat alguna cosa per fer com a mínim!!!! Haurem de tornar-hi.
Jo de la DirtBag n’estic meravellat, però com a maniàtic de collons que soc, hem noto la forquilla massa tova i tinc “molta tendència” a sortir per les orelles en les empuntades bèsties o poso entre cometes, perquè ja m’hagués agradat en la Spicy!!
Com sempre que m’ajunto amb els FreeMaresmes, avui Ruby, Josep, Abel, Carles i Santi, m’ho he passat de “puta” mare!!!
PD (Per fi avui hi ha hagut vermut en el bar XDDD)
PD2 (He gravat, pero l'hi he deixat la camera al Abel, ja que per el que veig, els seus videos triunfan o sigui que properament el video en el Blog)

Ens veiem.

2 comentaris:

Devil- ha dit...

El video esta subiendo, no tiene una musica tan cañera como en los otros pero creo que a cojido el espiritu de la salida.
De la caida estoy un poco resentido de hombros y un poco en la cintura, pero nada importante. El domingo que viene ya estare apunto de nuevo ;)

Sergiktt ha dit...

Me alegro por tu cerpo XDDD
Y espero que para Domingo estes realmente listo!! Para MASMASMASMAS!!!!!

COCACOLA!!!!

XDDD

Nos vemos...