dilluns, 9 de març del 2009

Ja Soc Un Trenca!!!

Be, aquesta vegada si que es una noticia important ;-D Ja soc un “Trenca”, de cor ja ho era fa molt temps, encara que en Jaume, em traeixi a vegades i no m’acompanyi a algunes quedades, tothom sap que en CARPY te molt compromisos socials ineludibles, potser també hi ha algun trenca que fan vudú amb la meva foto desde l’ultima Davidada, però jo no ho puc evitar, sento que una part important de mi es TRENCACAMES, i ara també ho serà la equipacio d’Enduro!!!

Sergiktt.




7 comentaris:

CARPY ha dit...

AIXI M'AGRADA LLUINT MAILLOT TRENCA-ENDURO .SEGUR QUE DEIXARAS EL HONOR DEL TRENCAS BEN ALT

QUE COLLONS FOTS A LA BALLENA ENTRE SETMANA QUE CABRONNNNNNNNNN
@10

Sergiktt ha dit...

JAJAJA, Volia probar urgentment com anava el mallot!!! ;-D
Va anar molt be, molt comode, vaig poder fer moltes baixades!!!
:-D

Devil- ha dit...

jajaja... tu di que si ;)

Este Domingo vendra un camara "profesional", si te quieres apuntar ya sabes... Ponte guapo!!!

Sergiktt ha dit...

camara profesional? Otro?Ya me estan quitando el curro??? ;-D

Si no passa nada vendre, pero lo de guapo, lo tengo fatal, eso si ire de Trencacames!!
Nos vemos

Sergiktt ha dit...

Por cierto, soy yo o el foro no chuta nada??

Devil- ha dit...

Hace unos dias que parece que falla el servidor, supongo que lo estan intentando solventar :(

Devil- ha dit...

Sergi, al final mañana. ¿Vines solo?