dimarts, 31 de març del 2009

LA DIFERENT!!!


Aquest Diumenge dia 5 d'Abril es celebra la 3ª Edició de la DIFERENT. Degut a que soc un junior, en el mon del Btt, hi ha molt poques pedalades a les que puc dir que he anat a totes les edicions, doncs be, dintre del mon mes Endureru, aquesta va ser la meva primera pedalada endurera, en la seva primera edició, em vaig estrenar, vaig sortir tant flipat, que en aquells moments la creia irrepetible, millor dit insuperable, doncs a l’edició passada, encara va ser millor que la primera, i la pinta d'aquesta, no te nom. Tots els salts i corriols que trobem per el que tinc entès se’ls "curren" dues persones foreros GPS i PANTERA, quan veieu el curru que hi ha a la DIFERENT us costarà de creure que es obra de dos individus ;-D Crec que es una cita Endurera OBLIGATORIA amb majúscules, abans el meu anàlisi, era que en comparació amb la ENDURAID, aquesta tenia trialeres mes naturals i difícils i la Enduraid tenia trialeres amb me Flow i mes passarel·les i fustes per tot arreu, però lo de les fustes, aquest any crec que no serà cert, ja que la diferent tindrà moltes fustes i molts salts, i com sempre també molt bones trialeres, i tots els salts amb alternativa!!!

Ens hi veiem

Seriktt.

Aquest es el GPS, el Guru de la Diferent!!!


INFORMACIO:

http://www.ladiferent.com/
http://www.foromtb.com/f36/la-diferent-post-oficial-actualizado-28-3-09-lista-1pag-y-37-a-425271.html

VIDEOS TRAMS 2009:
http://vimeo.com/3892951
http://vimeo.com/3885506



4 comentaris:

Devil- ha dit...

Yo es el primer año que voy, pero sigo soñando con los Allride´s ;)

Sergiktt ha dit...

sin llegar a tanto, es la que mas se le puede parecer, havia alguna trialera curiosa, curiosa!!!
;-D

Anònim ha dit...

Nomes una cosa, es el 5 d'abril, ens veiem a Sallent

Sergiktt ha dit...

Gracies Chippie, tu sempre "Al loro" com en Laporta ;-D
A veure si ens veiem a la DIFERENT, que segur que no... perque amb la tactica ACCMIC, segur que quan jo arribi, tu ja seras a casa.
Nosaltres crec que farem la tactica deixar que tothom passi i quedar-nos els ultims, que a Navarcles ens va anar de conya.
Ens veiem.