dilluns, 23 de març del 2009

L'Empalme Sui-Senglar!!!


La proposta d’aquesta setmana era agosarada, els Trenques feien el famós empalme, Sui-Senglar, si be es veritat que escriure o parlar d’aquest empalme es fàcil i et fa salivera a la boca nomes de pensar en 30 minuts o mes de baixada, dels quals el 50% pedra força tècnica i 50% del flow del senglar, a l’hora de la veritat, quan en Jaume em va comentar la proposta, jo vaig pensar “Collons pujar la Spicy al pla de la calma, i desde St. Antoni.....”, però com sempre que la proposta ve dels Trenques, mai no dubto de la qualitat de la mateixa. El primer que vaig fer, va ser preguntar si venia algú que estes fluix com jo, ja que degut a les meves excursions endureres, i Freemaresmeres, aquest any porto menys quilometres que la punyeta. En Jaume com sempre em va dir mentida, i em va assegurar que tots estaven apunt de petar, vamos que ningú entrena. A l’hora de la veritat, sort que ell ens va esperar a mi i en David, i també ens va acompanyar marcant un ritme acompasat l’Albert, tot i que ha estones l’hi teníem que anar afluixant, gracies a aquesta excel·lent companyia, vaig arribar a dalt cansat per culpa del desnivell i kilòmetres, però content i força sencer per la baixada, em va agradar molt el tros que faltava fins a dalt del Sui, espectacular pujada trialera i difícil però 99% ciclable.


Parada obligatoria al Molar a esmorzar!

Panoramica de la colla, amb une vistes excelents.

Foto de familia, encara hi erem tots.

En Masdi, en Jo_oN i en Xavi de relax abans d'atacar!!

En David fent-li un atac a l'albert!

Ja som al pla de la calma, alla lluny el Sui!!

La pujada al sui, excelent, tecnica i dificil.

les vistes increibles.

Ultims trams.

Ja veiem la cenyera del Sui.

Sant Pol conexión, comentan els seting de la bici.


La baixada del Sui que es tècnica i de molta pedra, haure de tornar-hi un altre dia per veure si puc explicar com es, ja que anava enchufat al darrera d’en Xavi, en Carles en Rigodon i en Kulajy i nomes em donava temps a anar salvant els possibles pinyos i donar gas per no perdrels, que cabrons..., per cert en Carles va baixar com 10 metres de pedres amb la roda de davant i prou, fens un invertit al putu límit que vaig presenciar desde uns 50 cm. De la seva roda del darrera. També en Rigodon, va tenir un “Tropiesu” i es va estampar amb la cara al manillar, i amb les costelles a les pedres, espero que estigui ja al 100% (cal dir que desprès d’això, es va tirar als dos salts de can Derrocada!!!)


En David i en Jordi, parella de fet (per la baixada del Sui) ;-D

Un SantPolenc a tope.

En Jose fent de les seves.

Jo_oN sempre a la camera.

En Jaume i les seves bones maneres.


Un cop arribat al Senglar, em vaig posar darrera el Kulajy i en Xavi, i el vaig patir de valent, no l’havia fet mai del tiron i a fondo, es espectacular i amb la pressió d’aquests calamarsos, se’m va fer molt i molt dur i cansat.


Pasant els ullals del senglar!!! (By David camera)


Va ser una volta molt complerta tant a nivell físic com tècnic, per mi de lo mes complert que es pot fer en el mon del btt, amb una companyia insuperable, un nivell biker, el dels trenca molt alt, i a nivell personal molt millor encara, m’ho vaig pasar molt molt be, i uns quantets vam anar a fer quatre salts al sot de Can Derrocada!! Una zona de la Trencadur, que ja em te el cor robat. Video can Derrocada: http://www.vimeo.com/3813160
Ens veiem.
Sergiktt

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Ara entenc perquè a la tarda no podies ni amb la teva anima.

Anònim ha dit...

Molt bo el video de les zones a Can D'errocada, amb parteixo amb els comentaris, jajajaja.

Kulajy

Sergiktt ha dit...

A mi el que em fot gracia, es com s'emfoten de mi, quan faig el meu salt i faig un estrany a la recepcio, putu Carpy l'aure de vigilar d'aprop!!