dimarts, 26 de maig del 2009

ZONA AL575

Sergiktt, AL575, Josep, Santi, Miguel.
.
video by sergiktt: http://www.vimeo.com/4860790
video by Santi: http://www.vimeo.com/4831423
video by AL575: http://www.youtube.com/watch?v=qqSFuXGUHpY
.
Diumenge dia 24 a Montagut, la Garrotxa. Territori AL575.
La ruta va estar dividida amb dues parts, la part que no teníem presa y la que teníem molta presa, per causes alienes a la voluntat de cap dels cinc assistents, la broma es va acabar a les 16:45, jo no vaig tenir masses problemes familiars, tot i que faré unes setmanetes de bonobicis curts ;-D Però no se jo si tots em tingut la mateixa sort.

Dit això la sortida per mi va ser espectacular a tots els nivells, la companyia, l’entorn, el terreny, les trialeres, passarel•les, pero d’una duresa, per mi desconeguda en el mon de l’Enduro, l’amfitrió l’AL575 i un company seu en Josep anaven amb 18 i 22 Kg. De bici, doncs vam fer dues macro pujades una de 700 de desnivell + una d’uns 400 + 150 de la zona de passarel•les, això amb la meva Spicy i amb el tipus de terreny (Rampes molt dures) i el solano que feia, va fer de la sortida una sortida molt dura físicament. En quan a el que realment interessa, perquè ja se sap que per gaudir amb bici s’ha de patir, van ser dues esplèndides baixades amb molta, molta pedra, però de la dificultat no seria molt elevada, sempre y quan no vulguis baixar al mateix pas que l’AL575, en aquest punt tant jo con en Santi, vam coincidir amb que baixen molt molt ràpid!!! Les zones tècniques en aquestes trialeres, es repetien constantment, però tot o quasi tot eren baixables, dit d’una altre manera, la dificultat la donava la velocitat, excepte 2 o 3 punts trialeros. I la zona de passarel•les a mi em va encantar, llàstima que en aquest punt, ja anàvem molt, però que molt passats de temps, i no vam estar-hi massa estona, es una zona que es mereix un mati sencer, per repetir zones 6 i 7 vegades ;-D

Una molt bona sortida, que repetiré si l’Albert em deixa.
Ens veiem.
Sergiktt
Paisatjes excelents, fotos by Santi

Una altre d'idilica. Foto by Santi

El grupet fent un tram d'enllaç

Un saltet meu. Foto by Santi

Aquest es en Josep la foto es meva ;-D tota la resta estara en el video.