dilluns, 1 de juny del 2009

La Marxa de Vallalta!! Zona Jo_oN

Avui he anat a la Sant Pol conexión, el Sr. Jo_oN amb els amics Santpolencs, s’han tret de la màniga una fantàstica pedalada de 25 kilòmetres de fantàstics corriols, amb les seves pujades i baixades totalment “HandMade in St. Pol”, el recorregut s’hagués catalogat com un Enduro light amb tota regla fa 1 anyet, últimament esta tot canviant tant que aviat no sabrem com definir les sortides, però be, explicaré les meves sensacions, anant amb la meva rígida com anava, m’he trobat, unes pujades molt divertides amb algunes zones, molt tècniques per fer-les a 0 peus, en quant a les baixades, amb la rígida en algun punt em “faltava” una miqueta de bici, ja que eren corriols molt revirats amb pinzellades tècniques en molts punts, on potser la Jeckyl hagués estat una millor tria de Bike, si no fos per el detallet de que la meva companyia en el dia d’avui, eren els incansables trencacames!! També puc afegir que les panoràmiques per on transcorria la pedalada, en alguns punts eren precioses, i que dir dels dos avituallaments amb nomes 25 kms. I a l’arribada botifarra, amb opció de repetir!!
La companyia d’en Masdi, i els trenques, com sempre farien pasar molt be qualsevol pedalada, però es que aquesta, era de les que ens agraden!! Gracies Jordi i companyia!!!
Menció apart en Jose (Trencacames), que ha vingut amb bici desde Breda i hi ha tornat ;-D
Ens veiem.
Sergiktt

Espectacular zona de boxes!!

Panoramiques espectaculars.

En David patin amb el seu guapo de "Rally"

En Rigodon atacant el corriolet

En David concentrat a tope!!

En Pitu baixant amb garanties.

En Jaume estirant als Trenques, els te en fila india!!!

5 comentaris:

Devil- ha dit...

Guapa la zona, no? Muy buenas vistas ;)

Sergiktt ha dit...

Hombre Abel, uno que postea en mi Blog, Gracias ;-D
La zona era muy guapa, pero no para bicis brutas, era sendero, que hecho con rigida o una doble de 130 max. es tecnico y muy divertido.
Nos vemos.

Jo_oN ha dit...

Gran crònica Sergi! Merci per venir una altra vegada i que ens valoreu l'esforç de molt temps i de molt pocs...

Ens veiem aviat!!!

Jo_oN ha dit...

Per cert, ja he penjat les meves fotos! :P

Sergiktt ha dit...

Ja t'ho he dit al foro, gracies a vosaltres per la currada, i ja les tinc baixades, et controlo el blog.
;-D
Ens veiem.