dilluns, 2 de novembre del 2009

ENDUREEGS AL BURRIAK!!!!!




A la Sortida d’avui s’ens han ajuntat 3 Endureegs, en Chullas i la seva flamant Multivan XDDD , en Llamas i el Jose el Pelos!!! Dels FreeMaresmes érem avui, en Josep, Abel, Ruby, Santi hay!! vull dir en CARLES i el de primer any i “piñata” del grup Sergiktt o sigui jo!!!
La sortida ha estat una de clàssica, però un pel reduïda per el factor horari, ha estat un clàssic “Burriak Attack”, Això si em fet totes les zones de salts, i trialeres de la zona del Level, amb level inclòs!! I llavors em fet la trialera mes estreta i revirada de totes les que fem, que no recordo com es diu, I una sèrie de corriols per arribar a la riera d’Argentona. Dit això i apart d’una pinya, millor dit un canvi de lloc instantani de l’Abel, amb un marge d’uns 5 metres d’alçada sense cap consecuencia, i alguns "rifirafes" d'en Jose Pelos i en Chullas, amb el terra!! el mati ha estat fantàstic, els Endureegs apart de ser molt bona gent, jo això ja ho sabia d’haver coincidit amb ells varies vegades, han demostrat un molt bon nivell, hi el primer dia superant la por escènica, que no en tenen gens, s’han tirat per tot arreu XDDD.
Amb un final de birres i braves, dels que no teníem presa, em comentat les jugades mes interessants del dia, i em xerrat de futurs plans i visites a domicili, arribant a algun principi d’acord, com els jugadors del Barça!! XDDD
Ens veiem, espero que aviat.


Sergiktt.

3 comentaris:

Devil- ha dit...

La "piñata" del grupo, jajaja....

yics ha dit...

tengo que ir con la silla de playa y un poco de prudencia
Se ve muy bien "en el video "la calidad del grupo,esperare a kulaji que tenga la turner en perfecto estado de revista

Sergiktt ha dit...

Abel, despues de mucho pensar, ya vi que utilidad tengo en el grupo. XDDD
El Ruby las paredes, tu los saltos, Santi Rastreador etc. etc. etc.
Yo la piñata!! XDDD

JORDI, estic d'acord a que vingueu amb prudencia, pero no vinguis amb la cadira, que tambe es fa alguna trialera interesant!!! no tot son salts!!!
Ens veiem.
M'hen alegro de que m'haguis postejat ;-D