dilluns, 22 de febrer del 2010

FUN&FANG!!!!







Diumenge divertid i dur amb els F&Ny, i confirmació de que l’esquena millora dia a dia, d’acord amb el metge, segona bicicletada, i l’esquena ni m’hen recordo quan pedalo!!
La ruta una dura ruta amb la linea que veig que porten els F&Nyam últimament, 1100 de desnivell amb prop de 40 kms. la ruta, Sant celoni – can Mora – Vallgorgina – collsacreu – Arenys de Munt (Boxes) – corredor – dolmen – St. Celoni, totes les pujades per pistes forestals secundaries, i baixades, entre corriols, i alguna trialera, m’ha agradat molt la baixada de collsacreu a Arenys!!!

Seguim avançant!!!

Ens veiem.

9 comentaris:

CARPY ha dit...

Veient la granota aquesta plena de merda i suposo que tu tambe si fos la KITTY estarias dormint el carrer .Tindrias que haver fet com jo quedarte a casa per no embruta el pis jajaj

Sergiktt ha dit...

Ara portava 2 mesos que no l'hi embrutava res XDDD
Suposo que ho va entendre, o no....
Realment vaig arribar fet una merda els F&Ny no miran el fang, fan la seva ruta FUN, amb paradeta a "Lurdes" arenys i pasen de netejar el cami abans, com faria en Manel.
;-)

Anònim ha dit...

Només dir que jo estava molt tranquil·la sense la "granota" al mig del rebedor, perquè no tinguis pas por, no la va netejar abans d'arribar a casa no fos cas que la granota es tornés capgròs.

Kitty

Sergiktt ha dit...

Aixo es culpa del putu Carpy Estepario, tu normalment no ets tan faltona!!!!
XDDDD

CARPY ha dit...

Molt bona KITTY la puta granota a la bassa jajaj

Unknown ha dit...

Que pasa Sergi sóc el Potato , t'he vist de puta mardel en el teu retorn a " los ruedos" , avuí he estat a la linia del Flow i em demanava per tú ...On es el Sergi , onnnnnn???

Sergiktt ha dit...

RAFA!! doncs si tiu, jo estic perfecte, pero fins finals de Març no puc arriscar, ja que no estan les vertebras consolidades!!!
Ja tinc ganes de fer flow!!!
Ens veiem aviat!!

Unknown ha dit...

Tú , consolida , consolida , " que ti vas anterar de lo que vale un peine"

Sergiktt ha dit...

Joder masscchoooo!!!! si m'ho dius aixi, tardare a consolidar, que tengo miedo!!!!
XDDD