dimecres, 10 de novembre del 2010

The Twin Tits!!!









VerMás desdeComentariosCompartirSendFavoritoTwitterFacebook

Twin Tits!! from sergiktt on Vimeo.


Que dir de la sortida, la gent, el recorregut, vistes, bon rollo, tot com sempre que em junto amb aquesta gent, paso de fotre cada setmana la mateixa cronica "xupadeta" i em limito a penjar el video d'una sortida guapissima amb un ambient excelent, crec que en el video ja es copsa, i que dir d'en Carpy, l'estrella convidada, minut 3:20 Aprox.

Ens veiem.

Foto de Grup!!!

En Joan Blanch i en Jo_on caminan, com ha de ser la pujada!!!!

En Jaume asumin un punt de risc!! XDD


4 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei Sergi sóc en Jaume de Sant Pol, òstia puta que ben parit el video !
ets un artista !
Fins la pròxima!

Jo_oN ha dit...

Ja,ja,ja!!! Que en Jaume hagi entrat a internet i t'hagi deixat un missatge és que li ha agradat MOOOOLT!!! XD

Òstia Puta, òstia Puta!!! Com diu en Ventana...

Sergiktt ha dit...

Ja, ja, ja, JAUME!!! Que facil ets de contentar!!!! XDDD
el video, ja vas veure 4 grabadetes d'una esgarrapada, tot enganxat, i es el que tenim!!!

Que vols dir Jordi, que en Ventana, no es un tiu "conectat"

Ostia puta, ostia puta!!!! XDDDDD

Ens veiem, a la propera!!!

Jo_oN ha dit...

En Ventana no és gaire de mòbils i internets! Jo per parlar amb ell l'haig de trucar a les Pizzes o no sortim el cap de setmana... Ja,ja,ja,!!!!