dilluns, 21 de maig del 2012

LA DIFERENT 6.0 "La encerrona"


Aquest cap de setmana s'ha fet la Diferent la millor pedalada del mon mundial!!!

Tot i que l'any passat vaig acabar malament per culpa de la nit del Disabte, no vaig escarmentar i aquest any hi he tornata a anar a dormir, per fer la classica timba amb el Trio Calavera, Armandete, Chullas i jo.
A la tarda no tenia ganes de fer massa bici, o sigui que vaig agafar la camera de fotos, la bici i vaig fer un remonte i vaig aprofitar per acompanyar en K_ram i apart de fer-l'hi de model biker quan ell ho requeria, tambe anava grabant una mica els participants de la Crono!!! tot perfecte, proba acabada... cap a sopar!!
Avui sopar a un restaurant... a mi em va agradar molt, perque d'aquesta manera l'Staff de la DIFERENT van poder entaularse amb nosaltres sense preocuparse de res mes que de menjar, xerrar i rajar... sobretot dels Gays que heu estat tota la setmana... be ja ho veureu al video!!
De veure ens van posar un liquid de color vermell i tot i que la gent deia que era el suc d'una fruita tropical extranya a mi em recordaba molt a la Sangria, bona pero forta, pasaba fina pero pujaba molt, molt amunt, de totes formes els profesionals som com som, i a la una els PROPOKER DIFERENTS decidim anar a fer la timba, aquest any la torna a guanyar el putu Chullas... jo crec que el flequillo ens desconcentra, l'any que ve, haurem de posar normas de tall de cabell!! pero jo al acabar estaba molt content, ja que guanyo una partida i faig les paus, el pagano aquest any l'Armand!!! XDDD I tambe estava content pobre de mi pensant... " Veus les 3 i mitja i ja anem a dormir i desde la 1 i mitja que no privo res, dema estare de conya" Pobre il·lus!!!
Cap alla les cuatre quan ja estava acomodat per dormir dins el sac i mirant un video al Iphone, noto un moviment de la furgoneta sobtat i veig per la finestra tres siluetes... al principi amb la tonteria vaig pensar, segur que son les cambreres del Bar, que no han pogut aguantar-se i m'han seguit fins aqui, hi han esperat a que em quedes sol... hauria d'haber sospitat que no eran elles quan les sentia riure freneticament a l'hora que deian Katete, Katete... surt, va surt!!! Efectivament n'hi ho eran n'hi si assemblaven, el Putu Manolo, en K_ram i el Ismael, havien vingut a sabotejar-me un any mes la meva Diferent!!
Risas i risas i algun riure, conversacions em sembla recordar de filosofia, hegel, shopenauer, etc. etc. ja ho veureu en el video... i el putu manolo omplin cacique amb cola... tot aixo fins cap alla a les 5 i pico de la matinada i ara si ven borratchos!!!
La Cronica del Diumenge es facil, unes ganes d'acabar i anara a dormir de collons al despertarme, pero com que jo si que soc un endureru, doncs vaig anar fent la gara gara, vaig arribar fins el Jamaicano, l'hi vaig tirar, no vaig caure "com altres ;-)" i vaig menjar la meva unica buti!!!

Pero tot aixo millor veure-ho en el video!!!

Aixo si vull donar les gracies al Manolo, en Didac, l'Isidoro i ha tots els que ajuden a tot arreu avituallaments, dorsals, Butis, controls, marcatge del cami, gracies a tots, a mi em feu pasar el millor finde Btteru de l'any!!
I al fotograf mes romantic de Sallent, tambe m'ho vaig passar pipa el Disabte!! ;-)

A reveure.

Per cert aquest video m'agradara mes a mi que a vosaltres, ja que es la meva Diferent!!!

2 comentaris:

Vicente ha dit...

Ja, ja, molt bo. Amb lo que he llegit y el que he vist al video ja em faig una idea de 'per que no he d'anar a dormir a La Diferent la nit d'abans, ja ja.

Miercoleando ha dit...

l'any vinent tinc que anar-hi !!!! MOLT BO EL VIDEO !!!!